zondag 6 oktober 2013

En toen was het oorverdovend stil

Vanmiddag is mijn meisje haar nieuwe toekomst tegemoet gegaan, zij zijn blij, de roedel is al blij, want zij liggen weer relaxed languit op hun rug te snurken en ik?

Ik voel me vreselijk onthand en het is hier zoooooooooooooo stil, daar moet ik nog heel erg aan wennen..


Al vele tranen hebben gevloeid vandaag en er zullen er vast wel meer volgen de komende week, ik ga me maar bezig houden met nuttige dingen, dan hoef ik er niet zo aan te denken..


Dag Boon, dag schat, gedraag je en laat zien dat je een grote slimme meid bent

Ik hou van jou en dat zal ik altijd blijven doen, ik ben je dankbaar voor alles wat je me geleerd hebt en ik ben blij dat je uitgegroeid bent van een bang, angstig pupje tot een mooie dappere vrolijke vrijdoos... Morgen moet ik nog 1 ding doen dat heel moeilijk zal worden, namelijk jou uitschrijven bij onze DAP, ik denk dat het team daar het ook erg jammer vindt, want ze waren allemaal gek op je, wie niet eigenlijk..... Je hebt vele harten gestolen mop, ook de mijne, maar dat weet je wel



Liefs :'(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten