zaterdag 9 november 2013

1 maand

Het is nu een maand geleden dat Boontje is verhuisd...

Op zich gaat het hier wel goed hoor, met de honden sowieso, die zijn ontzettend bij getrokken.

Ik heb er niet elke dag last meer van dat ze hier niet meer is, maar toch elke week wel van die momenten, dan vliegt het me ineens naar mijn keel...

Afgelopen week had ik er weer een, Nen vond een foto terug van Beanie's 2e verjaardag, dat bekkie, de gekkigheid die eraf straalde en weer werd mijn keel dichtgeknepen en werd ik overweldigd door zo'n soort paniek gevoel... Het zal wel slijten, ik ga vanavond weer een mailtje sturen naar Branko en Monica... En ik hoop dat het nog steeds heel goed gaat



Nou ja, ik ga me maar weer eens bezighouden met andere zaken

Boon, weet dat ik altijd van je hou!! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten