donderdag 5 januari 2012

Er is er 1 jarig....

Hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Beanie!!!!

Jeetje, Beanie is vandaag alweer 1 jaar, wie had dat ooit gedacht..
Terug kijkend was het een stormachtig, heftig jaar voor haar, bijna dood gemaakt, tijden lang in een kliniek, daarna opgevangen in een pleeggezin, een reis naar Nederland, een paar daagjes in een kennel, vervolgens in opvang..Is niet niks voor een pup..Veel zorgen om haar gezondheid, haar koppie, haar darmpjes, wat heeft ze veel meegemaakt. Toen ik haar ophaalde uit de opvang, schrok ik heel erg, ik dacht serieus "Waarom is dat ukje niet ingeslapen??" en vervolgens "Ach ik neem haar mee en we zien wel hoe het gaat"
Het verschil met toen en nu is zoooooo groot! Je zou toch denken dat een hondje wat zoveel meegemaakt heeft, voor het leven beschadigd is, godzijdank heeft dit allemaal geen invloed gehad. Ze is sociaal, vrolijk en GEK op knuffelen en miemelen.

Wat ben ik toch trots op haar

Van Harte met je allereerste verjaardag lief meisje, ik hoop dat je nog minstens 100 jaar bij me blijft

3 opmerkingen:

  1. Beanie Boonstra....

    Van harte met je 1e verjaardag..
    En dat er nog maar velen mogen volgen voor je, want als er één hondje op deze wereld het verdient, dan ben jij het.

    Dikke knuf van hier en een lebber van Ijaro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beanie-boontje,
    Je bent een klein wondertje. Zo slecht gestart en nu vier je je eerste verjaardag! Dat je mag opgroeien tot een stevige mooie meid, met hulp van je nieuwe gezin.
    Ik kom je gauw opzoeken en geniet maar heerlijk van je leventje!

    Dikke knuf
    Tina & Dogsen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep hiep hoera, in de gloria.
    Gefeliciteerd BEANIE!

    BeantwoordenVerwijderen