zaterdag 14 januari 2012

Muiterij!!

Hier in huis, ik moest even  in het ziekenhuis vertoeven. De honden en dan met name Beanie en Lilo hebben zich schandelijk gedragen tijdens mijn afwezigheid. Mijn beide dochters hebben hier het huishouden overgenomen toen ik er niet was...
Boon en Lilo waren het er schijnbaar niet mee eens en hebben eens flink huisgehouden hahaha
Met vieze blubberpoten door het huis racen, niet luisteren naar Nen en Mo, Beanie heeft zelfs zo goed als niet geslapen, alleen maar gestuiterd en Lilo heeft de vuilnisbak leeggeroofd en vervolgens alles ondergekotst.
Eenmaal thuis heb ik beide dames eens goed toegesproken, Lilo gaf de muiterij op, maar Beanie moest er nog even aan wennen zeg maar, noem het bedenktijd LOL, later gistermiddag viel het kwartje en ging het lampje eindelijk uit...ZZZzzzZZZ

En toch vinden we ze nog steeds om op te vreten :D, het huis is inmiddels weer toonbaar en ik moet maar niet meer ziek worden denk ik.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten